Pages

Monday, April 11, 2011

10.04.2011

"If you fail to plan, you plan to fail". This is so true but somehow I still fail to plan.
But i will never plan to fail, I will always fight till the end, but don't know when I start.
Today whole day didn't study, today is just another wasted day. Sigh.

My room is back to normal, it so messy right now.
I will clean it up soon, SOON, i mean it. HAHA
I can't study in messy room, but I always make my room messy. LOL xD
This is just an excuse of course, I don't study because I'm just too lazy =)
I don't lieeee oneeeee !!! =D

Today went dinner with Aaron and Denzie =)
We wen to Cheras makannnnnnnnn =)
The food there really awesome! At least better then here = =
Thanks to my friends who always bring me go eat nice food!
If without you guys, my life will be miserable. I mean it.


两个人在一起,
就应该互相信任,
如果彼此都不信任的话,
何必那么辛苦在一起呢?

如果一个人要变心,
不论你怎么防都防不了,
何必那么辛苦去防呢?

倒不如放开心胸,
去感受彼此的爱?
那不是更好吗?

过分的管制,
无理的取闹,
幼稚的行为,
真的很讨人厌。

如果你真的非得要管着你的情人的话,
不如你去买一条狗绑在你身边,
我想这个效果跟你想要的是一样的。

我不是什么爱情专家,
也不是述说着我的爱情,
这只是很突然的想法。

我很怀疑这样的爱情能走的多远?
一年?十年?还是一辈子?
只能祝福这些人,白头到老。

每个人都有自己爱人的方式,
我只能说,我不适合这样的爱情。
至于属于我的方式,
我还在寻找着。

爱情,是一门很深奥的学问。
没有人天生就会懂得如何爱人。
而我,正在学习如何去爱自己。
因为懂得爱自己,才会懂得爱别人。

1 comments:

TJ said...

I love you bii bii :P

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Meh Meh is here.. Design by WPThemes Expert
Blogger Templates by Buy My Themes.