Pages

Friday, February 25, 2011

25.02.2011

微笑的面具,何时才可以摘下?
微笑背后的忧伤,谁能看见?
是否真正落泪了才叫悲伤?
是否开声大笑了才叫开心?

从何时开始,强颜欢笑变成了一种习惯?
我想是从你不爱我的那一刻起,我失去了微笑。
我一直都是个普通的小女孩,是你把我变成了公主。
你为我的生命增添欢笑与色彩,让我成为了最幸福的女孩。
可是从你不爱我的那一刻起,我的世界都成了黑白画。
没有你,你要我如何笑呢?没有你,我只能哭啊~

世界是残酷无情的,没有你,我还是得活下去。
日复一日,强颜欢笑变成了我的强项。
而微笑的面具,竟成为了我最好的化装。
现在的我已经不再是从前的女孩了。
我不会再怪你不爱我了,因为爱情是不能勉强的。
可是我会怪你带来的后遗症。
你为我的心房加了篱笆,我的心门也加了很多的锁头。
我想,我未来的老公会很讨厌你吧?

现在我只想告诉你,我不再是以前的公主了。
我们的过去,我都已经把它收拾好了。
没有你,我也可以很幸福哦 =)
让我们各自去追寻我们的幸福吧!


This is just another love story that i seen by my own eyes.
Happy ending or sad ending? I have no idea at all and have no right to say anything too.
Why I want to write this? Hmmm, just because I want to ? HAHA
Sorry if i annoyed you , but I insist to continue annoy you! ngek ngek ngek

We own our life, we choose the path for our life.
You can choose to be happy or sad, its your choices!
Be happy and stay the way we are x) Cheers!
A reminder for you and for me.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Meh Meh is here.. Design by WPThemes Expert
Blogger Templates by Buy My Themes.