Pages

Sunday, July 25, 2010

安静 Still by Hillsong

这是我最喜欢的圣歌之一
我几乎快要忘记它的旋律
因为真的真的很久没听了
这首歌总能让我安静下来
果然歌如其名,安静-still
没想到吧我也有这样的一面
虽然我是没有基督徒的样子
可是我却是百分白基督徒
我是在教会长大的小孩子
圣经和圣歌对我来说不陌生
可是随着年龄的增长
我与父神的距离越来越远
不说了 拜拜


《安靜 -- Still 》 (Hillsong) Words and Music by Reuben Morgan

藏我在 翅膀蔭下 
遮蓋我  在你大能手中

當大海翻騰 波濤洶湧 我與你展翅暴風上空
父你仍做王在洪水中  我要安靜知你是神

我靈安息 在基督裡
你大能  使我安然信靠

當大海翻騰 波濤洶湧 我與你展翅暴風上空
父你仍做王在洪水中  我要安靜知你是神

Hide me now
Under your wings
Cover me
With in your mighty hand

When the oceans rise and thunders roar
I will soar with you above the storm
Father you are king over the flood
I will be still and know you are God

Find rest my soul
In Christ a lone
Know his power
In quietness and trust

When the oceans rise and thunders roar
I will soar with you above the storm
Father you are king over the flood
I will be still and know you are God



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Meh Meh is here.. Design by WPThemes Expert
Blogger Templates by Buy My Themes.